booking

Da li ste znali da na sajtu Booking.com  možete postavljati svoje slike u 360 stepeni? Fantastična funkcija i jedno veliko BRAVO za booking.com platformu za rezervacije!!!

Hoteli i apartmani fotografisani u 360 stepeni na platformama za rezervacije

Već duže vreme smo Google sertifikovani fotografi i naše fotografije pomažu u prezentaciji poslovnih lokacija. Fotografije u 360 stepeni pružaju efikasniji doživljaj u Google pretrazi na Google mapama. Vlasnicima preduzeća i menadžerima je već odavno jasno zašto bi njihov poslovni objekat trebalo da bude u potpunosti dostupan na pretraživaču broj 1 u svetu. Pored Google mapa, naše virtualne šetnje kao zasebne miltimedijalne prezentacije,  postavljene su na stotine sajtova širom Srbije.

Dosadašnja istraživanja su pokazala da imamo samo 15 sekundi da gosta zainteresujemo za smeštaj. Više od 99% potraga za smeštajem započinje pretraživanjem oglasa a bitna činjenica je da gotovo svi preskaču oglase koji nemaju slike, kao i oglase s lošim fotografijama. Po statistici, oko 80% gostiju kaže da su im fotografije bile presudne kada su se odlučivali koji će smeštaj odabrati. Fotografije u 360 stepeni, po statistici, najduže zadržavaju posetioce na samoj lokaciji i time daju najveće šanse da se neko odluči baš za vaš smeštaj.  

Opširnije...

 

Pređite prstom ili mišem preko fotografije za prikaz u 360º
 
 50 fotografija u rotaciji
 

Šta je fotografija proizvoda u 360º?

 

Fotografija u 360º je rotirajuća slika koja se okreće oko sebe odnosno svoje ose, ili koju korisnik može rotirati kursorom ili dodirima po ekranu pametnog telefona ili tableta da bi video proizvod iz svih uglova.

Ova vrsta slika se generiše od mnogo statičnih slika visoke rezolucije snimljenih iz različitih uglova samog proizvoda.

  

Slika u 360º je novi poziv na akciju!

 

Slike su najvažniji resursi u e-trgovini: ako proizvod nema fotografije, malo je verovatno da će ga kupac zaista kupiti. Izgleda da se taj zahtev čak razvija sve više i više: sada kupci na mreži žele iskustvo koje je slično kupovini u fizičkoj prodavnici, gde proizvod mogu da „isprobaju“ kao da je u njihovim rukama. Posmatranje svih ovih detalja moguće je samo uz visokokvalitetne fotografije proizvoda u 360º.

Ova vrsta slike pruža kupcu mnogo više informacija, pomaže mu da odgovori na sva pitanja koja ima, a kupcu daje osećaj kontrole nad procesom donošenja odluka u pogledu toga da li nešto kupiti ili ne.

 

Stoga, u svetu koji se digitalizuje svetlosnom brzinom, najbolje slike u e-trgovini moraju biti mnogo bolje i sofisticiranije. No, korisnost ovih slika ide i korak dalje: ulaganje napora u fotografije u 360º za vaš katalog ima mnoge druge namene za kompaniju:

 

Internet trgovina: ovo je glavna upotreba, jer kupci mogu da vide proizvod u 360º sa  bilo kog uređaja i sa bilo koje lokacije. Mogu pogledati proizvod iz svih uglova i upoznati se sa njim ne napustivši udobnost svoje fotelje.

Prikazi u prodavnicama: na ekranima koji se nalaze u fizičkim radnjama ili tržnim centrima, proizvodi prikazani u 360º trenutno privlače veliku pažnju svih posetilaca.

Oglasi: fotografije u 360º su veoma atraktivne prilikom predstavljanja proizvoda partnerima ili krajnjim kupcima, kako na fizičkim događajima, tako i putem kampanje na društvenim mrežama.

Štampani katalozi: možete iskoristiti fotografije u 360º da biste vrlo kvalitetno izvukli detaljne slike pod različitim uglovima, čineći vaše tradicionalne brošure i kataloge atraktivnijim.

 

Opširnije...
Nećemo naplatiti našu uslugu sve dok ne izradimo virtuelnu šetnju i ne objavimo istu.

Iako za izradu virtuelne šetnje imamo određene troškove, mi ćemo zatražiti konačnu uplatu tek kada istu izradimo i objavimo. Ako iz bilo kog razloga niste zadovoljni virtuelnom šetnjom,ispravićemo sve šta treba i učiniti da virtuelnom šetnjom budete u potpunosti zadovoljni. Tek nakon toga poslaćemo vam konačni račun.

virtuelna

Postoji toliko mnogo načina da virtuelna šetnja ne ispadne kako treba.

Evo male tajne: Google Street View je vrlo dobar program, ali je Google dopustio postavljanje 360 fotografija od bilo kog amatera koji poseduje telefon sa kamerom. Problem je što zaista ne znate šta dobijate...Veliki broj amatera je u mogućnosti da kupi jeftinu 360-kameru i na taj način pokuša da zaradi nekoliko evra sa strane. Nažalost, većina ovakvih fotografa nema mnogo iskustva ili se ne trudi, tako da su fotografije dobijene ovakvim kamericama veoma lošeg kvaliteta.

Opširnije...

Napredak u digitalnoj fotografiji i izradi virtuelnih šetnji omogućio nam je 24-časovni pristup preduzećima. Ovaj način promocije otvara put ka najadekvatnijem vidu promocije vaših usluga u ugostiteljstvu, turizmu, trgovini nekretninama, odnosno svakom vidu prezentacije preduzeća gde imate na raspolaganju da budete “otvoreni” za sve posetioce 24 sata, svakog dana, za sve one koji žele da se upoznaju sa vašim brendom i vašim uslugama. 

statistika virtuelnaGotovo svako preduzeće može imati koristi od izrađene virtuelne ture u današnje vreme. Svi koji žele da kupe ili rentiraju nekretninu, da posete restoran, hotel, motel, apartman, vilu ili da se budući klijenti upoznaju sa fitnes spravama koje imate u ponudi, da pogledaju zubarsku ili lekarsku ordinaciju pre samog dolaska, welness centar, akva park, etno selo, salon nameštaja itd. Spisak je zaista neograničen, a vreme je upravo takvo da svako želi unapred da vidi prezentaciju pre same posete bilo kome. Zar virtuelna šetnja nije idealan način da se predstavite?

Opširnije...

Koliko puta ste pretraživali
nešto pomoću svog mobilnog uređaja? Mislim da to radite svakodnevno, zar ne? Koliko puta ste tražili mesto gde ćete ručati, gde ćete se rekreirati, potražiti zubara ili servis za svoj automobil? Činjenica je: većina ljudi 90% svoje pretrage vrši preko mobilnih telefona.
virtualnen
Naše virtuelne šetnje koje izrađujemo u 360 ° nisu ograničene samo na prikaz na računarima i laptopovima. Naprotiv, potpuno su kompatibilne sa svim uređajima. U stvari, još atraktivniji prikaz je preko mobilnih telefona, jer naše virtuelne šetnje su optimizovane i za žiroskope na mobilnim telefonima, a ujedno je fantastično i zabavno kretati se kroz obilazak pomoću prevlačenja, uvlačenja i zumiranja i dvostrukih klikova sa telefona. Opširnije...

Šta su
to 360 ° fotografije iz vazduha?

Na našem sajtu i na našem blogu mogli ste da se upoznate sa 360° virtuelnim šetnjama. Virtuelne šetnje u 360° iz naše ponude dostupne su vama za vaše preduzeće ili nekretninu i omogućavaju posetiocu da se kreće kroz prostor koji želite da predstavite u 360° kao da se stvarno fizički nalazi u njemu. Ali ponekad ni to nije dovoljno... Iz tog razloga sada mi u ponudi imamo i fotografije od 360 stepeni snimane iz vazduha kao deo naše nove usluge!Uz pomoć drona kojeg posedujemo, mi smo u mogućnosti da iz vazduha, sa visine po dogovoru, pružimo prekrasan pogled na vaše imanje, nekretninu ili bilo šta što želite prikazati iz vazduha, kako biste svojim posetiocima i klijentima pružili jedinstvenu perspektivu.

DSCF2151

Kako pogled iz
vazduha od 360 ° može da pomogne vašem preduzeću?

U današnje vreme, pogotovu u ovo vreme pandemije korona virusa, ljudi su gotovo navikli i očekuju da vide virtuelni obilazak vašeg preduzeća ili nekretnine u 360°. Na taj način u najboljem svetlu predstavljate vašu nekretninu ili vašu ponudu. Ali, ako zaista želite da to dodatno ulepšate i učinite atraktivnijim, zašto ne biste dozvolili svojim potencijalnim klijentima da vide šta se sve događa iz ptičije perspektive uz pomoć koje ćete dodatno dočarati atraktivnost vaše ponude? Na ovaj način možete predstaviti sve ono što je atraktivno za videti u vašoj okolini i to sve na vašoj virtuelnoj šetnji.
Opširnije...

Dakle, vi sada imate
svoju virtuelnu šetnju, uspešno ste odabrali fotografa i on vam je izradio virtuelnu šetnju u 360° sa kojom ste zadovoljni. Čestitamo!

Prva greška većine novih vlasnika virtuelnih šetnji je što se zaustave tog trenutka misleći: “mi sada imamo virtuelnu turu i to je to!” Većina ljudi misli da je to sve što im treba. Ipak, možete učiniti još mnogo toga sa svojom novom virtuelnom šetnjom kako biste povećali vidljivost i uradili maksimalnu promociju koristeći istu. Zapamtite, u to ste uložili trud, vreme i novac. Zašto ne biste iskoristili pun potencijal svoje nove virtuelne šetnje? U narednom tekstu ću vam upravo napisati kako da promovišete svoju virtuelnu šetnju potpuno besplatno!
promocija

Napomena : Ako još uvek niste uradili virtuelnu šetnju za vašu kompaniju, odnosno za sve ono što mislite promovisati kroz virtuelnu turu u 360° , kliknite ovde da biste nas kontaktirali.
Opširnije...

Virtuelne šetnje postoje već nekoliko godina i sve je više firmi i pojedinaca koj
i nude ovakvu uslugu. Problem sa pandemijom korona virusa je dodatno povećao potražnju za virtuelnim šetnjama. Sve više ljudi želi da iz svog doma pogleda virtuelnu šetnju kako bi se upoznali sa samom lokacijom i ponudom. Ujedno, firme se utrkuju da što pre u svojoj ponudi imaju virtuelnu šetnju kako bi ispratile korak za sve većom potražnjom ovakvog načina predstavljanja svoje ponude. Google je uveliko doprineo ekspanziji virtuelnih šetnji jer je za pojedince i preduzeća ponudio da se iste mogu besplatno postaviti na Google maps. Google je želeo da proširi svoj sistem virtuelnog mapiranja, koji smo svi upoznali, i na preduzeća i na atraktivne lokacije.
5pitanja
Svi ovi razlozi su podstakli mnoge fotografe da se okušaju u ovoj brzorastućoj industriji kao što su virtuelne šetnje. Nažalost, preduzeća se moraju potruditi da pronađu Google pouzdane fotografe koji zaista ozbiljno shvataju svoj posao i koji imaju dozvolu da u ime Google-a postavljaju virtuelne šetnje, odnosno sferne fotografije na Google maps. Takođe, na vašem sajtu mnogo je bolje ako postavite virtuelnu šetnju vrhunskog kvaliteta naspram one koja je urađena amaterski. Da bismo vam olakšali potragu za Google pouzdanim fotografom (usput bismo se pohvalili da mi posedujemo sertifikat od strane Google-a kao pouzdani fotografi) i fotografom koji će vam uraditi virtuelnu šetnju za vaš sajt, prezentaciju ili bilo koji način predstavljanja vašeg preduzeća kroz izradu virtuelne šetnje, mi smo za vas sastavili jednostavnu listu pitanja koja bi definitivno trebalo postaviti budućim fotografima koje želite da angažujete. Opširnije...

Pandemija korona
virusa sa kojom se svet trenutno suočava nas je zadržala kod kuće u većini slučajeva. Zbog ozbiljnosti situacije u kojoj se nalazimo, mnogi naši planovi za putovanja su otkazani, a problem sa pandemijom je doveo do toga da su odmarališta, turistička mesta i hoteli prazni, otkazane su posete za kupovine nekretnina, imanja, vikendica itd.. Bezbednost pojedinca i porodice je u prvom planu.
slikablog1080

Kao rešenje finansijskih problema za sve turističke, ugostiteljske objekte, kao i ponudu nekretnina, nametnula nam se izrada virtuelne šetnje kao sjajno i najbezbednije rešenje za predstavljanje usluge koju imate u ponudi. Zahvaljujući ekspanziji društvenih mreža pogotovu u ovo doba pandemije, ljudi su se okrenuli virtuelnom životu i uvek su spremni da istražuju još. S obzirom na sve navedeno, virtuelna šetnje definitivno najbolji način za unapređenje vašeg poslovanja, posebno u vreme kada je ceo svet pogođen pandemijom.
Opširnije...

Kontakt

BILDSTUDIO
Fotografisanje objekata i proizvoda u 360° i izrada internet prezentacija
PIB: 111981391
Matični: 65784688
Tel: 064/170-180-6 i 011/4123-968
e-mail: office@bildstudio.in.rs